Η εσωτερική ομορφιά είναι αυτή που βγαίνει προς τα έξω, όταν έρχεσαι σε επαφή με τους γύρω σου.

Ακολούθησε αυτά τα 10 βήματα, για να αντικατοπτρίζει η εσωτερική, την εξωτερική σου ομορφιά και να δείχνεις 10 χρόνια νεότερη:

  1. Ξεκουράσου
    Όταν αισθάνεσαι κουρασμένη, ξάπλωσε. Βεβαιώσου ότι ο ύπνος σου διαρκεί τουλάχιστον εφτά ώρες. Αγόρασε το καλύτερο κρεβάτι που μπορεί να αντέξει το πορτοφόλι σου και απόλαυσε τον ύπνο σου σε μαλακά σεντόνια και μαξιλάρια.
  2. Υγιεινή Διατροφή
    Ακολούθησε μια διατροφή με όσο το δυνατόν πιο υγιεινά γεύματα, χωρίς όμως να στερείσαι τίποτα. Μη κάνεις εξαντλητικές δίαιτες, απλά μάθε να κάνεις σωστές επιλογές. Αν σου έρθει βέβαια απελπισμένα η όρεξη για ένα προφιτερόλ, μη το στερηθείς αλλά πρόσεξε την ποσότητα.

  3. Ενυδατώσου πίνοντας πολύ νερό
    Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κυρίως από νερό, επομένως μην του το στερείς! Το νερό είναι απαραίτητο για να λειτουργεί σωστά ο οργανισμός σου, επομένως σκέψου το δύο φορές την επόμενη φορά που θα πεις δεν θέλω νερό. Αν δεν μπορείς να το πιεις σκέτο, μπορείς να βάλεις μέσα λεμόνι, αγγούρι, πορτοκάλι ή ότι άλλο σε κάνει να το πίνεις πιο ευχάριστα. Αλλά μη ξεχνάς τα οχτώ ποτήρια τη μέρα!

  4. Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου
    Αν δεν σου αρέσει το γυμναστήριο, δοκίμασε την τεχνική Νia, που συνδυάζει χορό, πολεμικές τέχνες και yoga. Μπορείς να ξεκινήσεις τρέξιμο ή jogging. Ψάξε να βρεις μια άσκηση που να απολαμβάνεις και να την κάνεις για 30 λεπτά τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Θα δεις ότι θα δυναμώσει η καρδιά σου και το σώμα σου θα το λατρέψει. Ξεκίνα από αύριο κιόλας!

  5. Yoga
    Αλήθεια: βοηθάει στο να δυναμώσει το σώμα αλλά και στο να ηρεμήσει το πνεύμα. Δύο σε ένα δηλαδή! Βελτιώνει τη συγκέντρωση και έτσι μπορείς να πάρεις πιο σωστές αποφάσεις. Βρες το στυλ και το δάσκαλο που είναι κατάλληλοι για σένα και ξεκίνα αύριο. Namaste!

  6. Εξάσκησε συχνά το μυαλό σου
    Ξεκίνησε δραστηριότητες που μπορούν να σε βοηθήσουν να διατηρείς το μυαλό σου ενεργό. Όταν συγκεντρώνεσαι σε μια εργασία, τότε το μυαλό σου δεν έχει χρόνο να σκεφτεί προβλήματα. Παίξε παιχνίδια που είναι πνευματικά δύσκολα. Διάβασε, γράψε, μάθε μια καινούρια γλώσσα. Ξεκίνα μια καινούρια δραστηριότητα. Κάνε κάτι κάθε μέρα που να σε βοηθάει να δραπετεύεις απ' το άγχος της καθημερινότητας.

  7. Βρες χρόνο να απολαύσεις τη φύση
    Όταν νιώθεις πως έχεις προβλήματα, τότε ήρθε η ώρα να περάσεις χρόνο έξω στη φύση. Οι απαντήσεις στα προβλήματα πολλές φορές είναι μέσα μας, και για να τις βρούμε το μόνο που χρειαζόμαστε είναι η επαφή με τη φύση. Προσπάθησε να κοιτάξεις ένα δέντρο και να σκεφτείς τη δουλειά που σε περιμένει μετά. Προσπάθησε να κοιτάξεις τα πουλιά και να βάλεις σε προτεραιότητα ότι έχεις να κάνεις αύριο. Βοηθάει. Θα το δεις.

  8. Κοινωνικοποιήσου
    Οι κοινωνικές επαφές είναι σημαντικές για τη συναισθηματική μας υγεία. Επέλεξε ανθρώπους που βλέπουν τη ζωή αισιόδοξα και δεν φοβούνται να είναι ο εαυτός τους. Εμπιστεύσου ανθρώπους που μιλούν μέσα από τηn καρδιά τους και μοιράζονται τα συναισθήματα τους.

  9. Βγες εκτός της ζώνης άνεσής σου
    Πάρε ρίσκα, εξερεύνησε, ταξίδεψε, μάθε για καινούριους πολιτισμούς, ξεκίνα κάτι καινούριο. Διάλεξε έναν διαφορετικό δρόμο για να πας στη δουλειά σου ή στο σουπερμάρκετ. Αν είσαι τυχερός, θα χαθείς. Γράψε σε ένα χαρτί όλους σου τους φόβους, διάλεξε έναν και αντιμετώπισε τον. Όταν πάμε να αντιμετωπίσουμε το άγνωστο, μπορεί να φαίνεται τρομακτικό αλλά μόλις το κατακτήσουμε, δεν υπάρχει πιο ελεύθερο συναίσθημα.

  10. Απόλαυσε τη θέα
    Η ζωή είναι μικρή. Ζήσε την με τα μάτια σου ανοιχτά. Αν μια κατάσταση δεν πάει όπως την είχες φανταστεί, πάρε μια βαθιά ανάσα και κοίτα γύρω σου. Μπορεί να διαπιστώσεις ότι ακόμα και το χάος κρύβει τη δική του ομορφιά. Έχε αγάπη στη καρδιά σου. Ο μόνος χρόνος που έχουμε, είναι το τώρα. Αγάπα τον εαυτό σου και τους άλλους.