Ανέκαθεν το στήσιμο ενός υπολογιστή δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο, αν και αρκετοί το παρουσιάζουν να φαίνεται έτσι. Βέβαια, η μεγαλύτερη παγίδα που πέφτουν όσοι ισχυρίζονται πως είναι άθλος το στήσιμο ενός υπολογιστή, είναι πως θεωρούν ότι όλα τα κομμάτια που θα βάλουν πάνω σε ένα μηχάνημα, θα λειτουργούν χωρίς πρόβλημα, κάτι που δεν ισχύει μιας και η συμβατότητα μεταξύ των κομματιών είναι κάτι που πρέπει να λαμβάνεται πάντα υπόψιν. Αυτό, είναι κάτι (σχετικά) απλό που δεν χρειάζεται πτυχία και διάβασμα τόμων. Μία έρευνα αγοράς και ερωτήσεις προς άτομα που γνωρίζουν, θα αποφέρει αποτελέσματα.

Η επιλογή των περισσότερων κομματιών που θα βάλει κάποιος σε ένα PC, όπως ο επεξεργαστής, εξαρτάται από το πιο σημαντικό κομμάτι που είναι η μητρική κάρτα/πλακέτα (motherboard ή mobo). Η δουλειά της μητρικής (πολύ μπακαλίστικα) είναι να δημιουργεί διόδους επικοινωνίας μεταξύ των εξαρτημάτων. Ας πούμε πως είναι η "εθνική οδός" για να ταξιδέψουν τα δεδομένα από και προς κάποιο εξάρτημα. Παρ’ όλα αυτά, αρκετοί, ακόμα και άτομα που ασχολούνται με το κομμάτι του hardware, δεν γνωρίζουν πως κατασκευάζεται μία μητρική και οφείλω να πω πως έχει αρκετά ενδιαφέρον αυτή η διαδικασία.

Ο Steve Burke, από το Gamers Nexus, βρέθηκε σε ένα εργοστάσιο της Gigabyte (στην Taiwan) και βιντεοσκόπησε την διαδικασία κατασκευής μίας μητρικής… από το πρώτο βήμα, μέχρι την ολοκλήρωση. Το video που θα ακολουθήσει, μας παρουσιάζει σε ένα (σχεδόν) δεκαπεντάλεπτο, το πως “δένεται” μία “B360 Aorus Gaming 3 Wifi”.

Σύμφωνα με το video του Burke, η Gigabyte δημιουργεί περίπου 200 χιλιάδες μητρικές κάρτες τον μήνα και αντίστοιχα περίπου 200 χιλιάδες κάρτες γραφικών. Η διαδικασία κρατάει γύρω στην μισή ώρα και ενώ το 30% της δημιουργίας μίας μητρικής είναι αυτοματοποιημένο, το μεγαλύτερο σύνολο της κατασκευής, όπως η τοποθέτηση των CMOS μπαταριών, γίνεται χειροκίνητα.