Τα εκατομμύρια των κουκίδων που θα δείτε στους χάρτες παρακάτω ανιχνεύουν αυτοκινητόδρομους, πλαϊνούς δρόμους και μονοπάτια ποδηλασίας. Ο καθένας από αυτούς ακολουθεί το μονοπάτι ενός ανώνυμου χρήστη κινητού τηλεφώνου.

Ένα μονοπάτι παρακολουθεί κάποιον έξω από ένα σπίτι στο Newark, παραμένοντας εκεί για περισσότερο από μία ώρα. Άλλο αντιπροσωπεύει άτομο που ταξιδεύει στη Νέας Υόρκη κατά τη διάρκεια της ημέρας και επιστρέφει στο Long Island το βράδυ. Ακόμα, ένας άλλος αφήνει ένα σπίτι στην πόλη της Νέας Υόρκης στις 7 το πρωί και ταξιδεύει σε ένα Γυμνάσιο 14 μίλια μακριά, παραμένοντας μέχρι αργά το απόγευμα όπως κάθε σχολική μέρα.

Η τελευταία είναι η Lisa Magrin, 46χρονων καθήγητρια Μαθηματικών. Μια εφαρμογή στο smartphone της συγκέντρωσε τα στοιχεία της τοποθεσίας της, τα οποία στη συνέχεια πωλήθηκαν χωρίς γνώση της. Ηχογράφησε τη θέση της κάθε δύο δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μια βάση δεδομένων με περισσότερα από ένα εκατομμύριο τηλέφωνα στην περιοχή της Νέας Υόρκης. Η εφαρμογή την παρακολούθησε καθώς πήγε σε συνάντηση, στο γραφείο του δερματολόγου της για μια μικρή διαδικασία, συνέχισε να την ακολουθεί σε πεζοπορία με το σκύλο της, έως και στο σπίτι του πρώην φίλου της. Ναι, αυτές οι πληροφορίες που εντόπισε μια και μόνο εφαρμογή είναι ιδιαίτερα τρομακτικές.

"Είναι η σκέψη των ανθρώπων να βρουν αυτές τις οικείες λεπτομέρειες που δεν θέλουν να γνωρίζουν οι υπόλοιπο άνθρωποι", δήλωσε η κα Magrin, η οποία επέτρεψε στους The Times να αναθεωρήσουν τα στοιχεία της θέσης.

Τουλάχιστον 75 εταιρείες λαμβάνουν ανώνυμα, ακριβή δεδομένα τοποθεσίας από εφαρμογές των οποίων οι χρήστες επιτρέπουν σε υπηρεσίες εντοπισμού θέσης να λαμβάνουν τοπικά νέα και καιρικές συνθήκες ή άλλες πληροφορίες. Πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις ισχυρίζονται ότι εντοπίζουν έως και 200 ​​εκατομμύρια κινητές συσκευές στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η βάση δεδομένων που εξετάστηκε από το The Times - ένα δείγμα πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν το 2017 και κατέχονται από μία εταιρεία - αποκαλύπτει τα ταξίδια των ανθρώπων με εκπληκτική λεπτομέρεια και ακρίβεια σε λίγα μέτρα και σε ορισμένες περιπτώσεις ενημερωμένες περισσότερες από 14.000 φορές την ημέρα. Αυτές οι εταιρείες πωλούν, χρησιμοποιούν ή αναλύουν τα δεδομένα για να εξυπηρετήσουν τους διαφημιστές, τα καταστήματα λιανικής πώλησης και ακόμη και τα αμοιβαία κεφάλαια κινδύνου που αναζητούν στοιχεία σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. 

Και αυτό είναι μόνο η αρχή...