Αλκοόλ, παραπανίσιο φαγητό, χορός μέχρι τελικής πτώσεως (ή έστω ορθοστασία) και ξενύχτι. Κι έπειτα απ’ όλα αυτά, να πρέπει να συνέλθεις για να πας στη δουλειά σου ή δεν ξέρω που άλλου έχεις υποσχεθεί…

Διάβασε, με όση δύναμη μπορείς να βάλεις για να κρατήσεις τα μάτια σου ανοιχτά, τις παρακάτω συμβουλές, ώστε να κινητοποιήσεις το σώμα και το πνεύμα σου, το συντομότερο δυνατόν!

 

ΚΑΝΕ ΝΤΟΥΣ!

Τόλμησε η θερμοκρασία του νερού να είναι από κρύα έως δροσερή. Θα έχεις εκπληκτικά αποτελέσματα. Αν κάνεις χλιαρό προς ζεστό ντους είναι σίγουρο πως έπειτα θα πας να πλαγιάσεις ξανά… Λίγα δευτερόλεπτα με το δροσερό νερό να χτυπάει το πρόσωπο και το σώμα σου, θα σε τονώσουν γιατί θα βοηθήσουν την κυκλοφορία του αίματος.

 

ΠΙΕΣ ΝΕΡΟ!

Πίνε νερό. Μπόλικο. Και με το ζόρι, αν νομίζεις πως δεν έχεις όρεξη. Η αφυδάτωση ενισχύει το αίσθημα της κούρασης και πρέπει να της πας κόντρα, μένοντας καλά ενυδατωμένος. Είναι βασικός κανόνας για να παραμείνει η ενέργειά σου σε υψηλά επίπεδα.

 

ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!

Ναι, με υποκοριστικό. Μην βάλεις τρεις κουταλιές καφέ σ’ ένα φλιτζάνι, αλλά πίνε μικρές δόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εννοείται πως πρέπει να πιείς τον πρωινό σου καφέ, αν έτσι συνηθίζεις γενικώς, αλλά πίνε λίγο λίγο και στη συνέχεια, ώστε να παραμείνει η ενέργειά σου υψηλή. Πρόσεχε μόνο, να μην ξεπεράσεις την ποσότητα που πίνεις συνήθως κατά πολύ, γιατί θα γίνεις πολύ νευρικός και πιθανότατα θα δυσκολευτείς να κοιμηθείς λόγω υπερέντασης όταν έρθει το βράδυ…

 

ΓΥΜΝΑΣΟΥ!

Θα ξυπνήσει το σώμα σου με τον καλύτερο τρόπο, όσο κι αν αισθανθείς στην αρχή πως κάνεις καταναγκαστικό έργο. Κι είναι σίγουρο πως θα σε κάνει να κοιμηθείς πολύ πιο γλυκά, όταν έρθει εκείνη η (άγια) ώρα, το βράδυ. 

 

ΒΓΕΣ ΕΞΩ!

Χρειάζεται να σε δει το φως του ήλιου, για να πάρεις οριστικά μπρος! Αυτό έχει να κάνει με τους βιορυθμούς μας κι ο οργανισμός μόνο έτσι θα πάρει απόφαση, πως παρά την κούρασή του, πρέπει να ενεργοποιηθεί. Βγες έξω και περπάτα, λοιπόν. 

 

ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΗ!

Φάε υγιεινά κι όσο κι αν σου τραβούν την προσοχή τροφές που είναι παχυντικές, ζαχαρούχες και με μπόλικα λιπαρά, απόφυγέ τις! Θα σου δώσουν πρόσκαιρη ενέργεια που δεν σου είναι χρήσιμη. Αντιθέτως, προτίμησε φρούτα, σνακ ολικής άλεσης που αργούν να απορροφηθούν απ’ τον οργανισμό, πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά που έχουν τρόφιμα όπως το αυγό και αβοκάντο.

 

ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΗ ΣΙΕΣΤΑ!

Αν δεις ότι δεν τα βγάζεις πέρα με την κούραση, τότε κοιμήσου για 20 λεπτά, ανά δίωρο ή τριώρο. Μην κοιμηθείς, όμως, για περισσότερο χρόνο, γιατί θα «βαρύνεις» και θα είναι πιο δύσκολο να επανέλθεις. Οι μικρές «σιέστες» θα βελτιώσουν τα επίπεδα συγκέντρωσής σου και την απόδοσή σου σε ό,τι κάνεις. Απλώς, κοίτα να μην παρασυρθείς!