Η παγκοσμίου φήμης Γαλλική εταιρία αθλητικών ενδυμάτων Lacoste, που αν δεν την γνωρίζεις ως όνομα τότε σίγουρα θα έχεις δει κάποιο μπλουζάκι που το κοσμεί ένας κροκοδειλάκος, κατάφερε να συγκεντρώσει $328.000 προκειμένου να ευαισθητοποιήσει το κοινό της (και όχι μόνο) για τα θέματα που τριβελίζουν την φύση, όπως τα απειλούμενα είδη ζώων.

Σύμφωνα με το TruthTheory, η Lacoste είχε ανακοινώσει πως ο κροκόδειλος θα αφήσει την εικονική του θέση και θα αντικατασταθεί από 10 απειλούμενα είδη ζώων, μέσω μίας συνεργασίας με την International Union for Conservation of Nature.

Ο κροκόδειλος δεν έχει αφήσει την θέση του από το 1936, όταν δηλαδή ο Robert George δημιούργησε το logo. Ο κροκόδειλος λειτουργεί ως μία αναφορά προς τον ιδρυτή Rene Lacoste που έχει ως ψευδώνυμο the alligator, που σχετίζεται με το performance του στα γήπεδα του tennis.

Όλα τα σχέδια που θα αντικαταστήσουν τον κροκόδειλο, είχαν κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό. Ο αριθμός αυτών, αντικατόπτριζε τον πραγματικό αριθμό των ζώων που απεικόνιζαν. Για παράδειγμα, για τον Kakapo (παπαγάλος), είχαν κυκλοφορήσει 157 μπλουζάκια, όσοι δηλαδή Kakapo υπάρχουν αυτήν τη στιγμή στον πλανήτη. Κάθε μπλουζάκι κόστιζε 185 δολάρια.

Παρακάτω, ακολουθεί η λίστα με τα είδη που αντικατέστησαν τον κροκόδειλο, καθώς και τον αριθμό τους:

Laquita: 30

Burmese Roofed Turtle: 40

Northern Sportive Lemur: 50

Javan Rhino: 67

Cal-Vit Gibbon: 150

Kakapo: 157

California Condor: 231

Saola: 250

Sumatran Tiger: 350

Anegada Ground Iguana: 450