Εδώ και αρκετό καιρό η Apple «τρέχει» την διαδικασία εξαγοράς του Shazam,αντιμετωπίζοντας αρκετά προβλήματα εξαιτίας μιας έρευνας που πραγματοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κρίνοντας αμφίβολη αυτήν την εξαγορά. Πρόσφατα όμως, όλα δείχνουν πως το συγκεκριμένο σχέδιο της Apple ολοκληρώθηκε επιτυχώς.

Ως τώρα, το Shazam αν και ήταν εντελώς δωρεάν, δεν ήταν ad-free (δηλαδή άνευ διαφημίσεων). Μετά την εξαγορά του από την Apple, αυτό θα σταματήσει να ισχύει και πλέον η εφαρμογή θα απολαμβάνει ένα πιο καθαρό interface μιας και οι διαφημίσεις θα εξαφανιστούν εντελώς, ή τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται η Apple.

Oliver Schusser, Vice President του Apple Music:

«Η Apple και το Shazam έχουν μεγάλο παρελθόν μαζί. Το Shazam ήταν μία από τις πρώτες διαθέσιμες εφαρμογές και έχει αγαπηθεί από όλους τους φίλους της μουσικής.»

Αυτή η κίνηση, σίγουρα δεν είναι αποτέλεσμα καλής θελήσεως. Το πιθανότερο είναι πως σταδιακά, το Shazam, θα αφομοιωθεί από τα Apple Music & Siri ενώ παράλληλα θα βλέπουμε το Spotify να παραγκωνίζεται.

Το Shazam είναι μία εφαρμογή για smartphones που προσφέρει την δυνατότητα σε έναν χρήστη να εντοπίσει το όνομα και τον καλλιτέχνη ενός τραγουδιού ηχογραφώντας κάποιο στιγμιότυπο. Όταν το Shazam εντόπιζε το εκάστοτε κομμάτι, πρόσφερε στον χρήστη την δυνατότητα να διαλέξει αν θέλει να αγοράσει το κομμάτι από το Spotify ή το Apple Music Store.