Η Sony είχε καταφέρει να τραβήξει ένα μεγάλο ποσοστό «handheld gaming»κοινού, την εποχή που κυκλοφόρησε το PSP. Συμβατικά γραφικά, γνωστοί τίτλοι… ήταν ουσιαστικά η εκκίνηση μιας εποχής που με τις κατάλληλες ενέργειες ίσως να φτάναμε σε σημείο να απολαμβάνουμε τίτλους σε φορητές συσκευές υπό εξωπραγματικές συνθήκες. Δυστυχώς όμως, δεν δόθηκε προσοχή μιας και αποκλειστική προτεραιότητα για την Sony, καλώς ή κακώς, ήταν η «σπιτική» κονσόλα της. Έτσι, όταν «έσκασε» στην αγορά το PSVita, το παιδάκι του PSP, απέτυχε. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, βλέπαμε πως η Sony δεν έμπαινε καν στην διαδικασία να το συμπεριλάβει στις παρουσιάσεις της σε διάφορα events, παραδείγματος χάρη E3. Η κατάληξη του ήταν να μετατραπεί σε στέγη για indie τίτλους και να υφίσταται ως ζωντανό-νεκρό.

Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Sony προχώρησε σε παύση παραγωγής φυσικών αντίτυπων για τα παιχνίδια του PSVita. Σε συνέχεια αυτής της κίνησης, η Sony, και επίσημα πλέον, προχωράει σε παύση παραγωγής της κονσόλας, κατά το επόμενο έτος.

Προσωπικά πιστεύω πως κάποια στιγμή πρέπει να χτυπηθεί το, ουσιαστικά, μονοπώλιο της Nintendo στο «φορητό gaming». Αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός σε μία αγορά, τότε δεν υπάρχει εξέλιξη… όπως συμβαίνει με την παλαιολιθική, και πρακτικά «safe», τακτική της Nintendo. Η κίνηση της Sony να μην επενδύσει σε αυτόν τον τομέα όμως της βγήκε σε καλό. Ο Hiroyuki Oda, SIE Senior Vice President, επιβεβαίωσε πως δεν υπάρχουν σχέδια για καινούργια handheld κονσόλα.