Την προηγούμενη εβδομάδα, η Google ενίσχυσε το My Business app με νέα χαρακτηριστικά, στην προσπάθεια να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να έχουν καλύτερη διάδραση με τους καταναλωτές μέσω των Google Maps.

Η αναβαθμισμένη εφαρμογή που πλέον επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν και να διαχειριστούν το profile τους στο Google Maps, είναι κομμάτι της τακτικής της Google προκειμένου να διευρύνει την χρηστικότητα του Google Maps, περαιτέρω.

Συνοπτικά, οι εταιρίες μπορούν πλέον να ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους με προσφορές. Έχει προστεθεί ένα κουμπί "Post" που επιτρέπει σε όλες τις επιχειρήσεις να ανεβάζουν φωτογραφίες στα profile τους και να δημιουργούν ειδικές προσφορές για τους καταναλωτές. Μέχρι πρότινος, οι επιχειρήσεις δεν είχαν την δυνατότητα να ενημερώνουν τους χρήστες της εφαρμογής. Αυτή η πρόσθετη λειτουργία αποσκοπεί στο να δημιουργήσει μία πιο άμεση επαφή μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.

 

Συνάμα, πλέον υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας του καταναλωτή με κάποια επιχείρηση μέσω της εσωτερικής δυνατότητας για chat. Η λειτουργία "Messages" ήρθε για να αντικαταστήσει την μέχρι πρότινος αναγκαστική χρήση των SMS για αυτή την ανάγκη. Η Google ευελπιστεί πως αυτό θα βοηθήσει τόσο τους καταναλωτές, όσο και τις ίδιες τις επιχειρήσεις που θα μπορούν έμπρακτα να "χτίσουν" σε προσωπικό επίπεδο τις σχέσεις τους, με τους καταναλωτές.

Το καλοκαίρι, θυμίζουμε πως, είχε κυκλοφορήσει την δυνατότητα "Explore" που εμφάνιζε τα μεγαλύτερα events την περιοχή του εκάστοτε χρήστη, προτάσεις εστιατορίων και λίστες με trending μαγαζιά. Τον προηγούμενο μήνα, η Google, πρόσθεσε την δυνατότητα "Follow" (στο Google Maps) ώστε οι χρήστες να μπορούν να μένουν ενημερωμένοι σχετικά με τα νέα των αγαπημένων τους επιχειρήσεων.

Η Google κάνει εμφανώς βήματα για να μεταμορφώσει το Google Maps σε μία B2C (business-to-consumer) εφαρμογή. Αυτές οι κινήσεις μπορούν να θεωρηθούν σύνολο μιας τακτικής, να "χτυπήσει" η Google την ευελιξία που προσφέρει το Facebook μέσω των σελίδων. Καθώς διανύουμε μία περίοδο που το Facebook χάνει σταδιακά κόσμο ενώ δέχεται χτυπήματα από μεγάλους οργανισμούς, το Google Maps (που χρησιμοποιείται από το, τουλάχιστον, 65% των χρηστών που χρησιμοποιούν κάποια navigation εφαρμογή) ίσως είναι μία καλή εναλλακτική για την επικοινωνία ανάμεσα σε επιχειρήσεις και χρήστες.