Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για το διήμερο διεξαγωγής της Digital Expo 2018 by Stoiximan, ο Γιώργος Κουράκος, δημιουργός και CEO του GameSpace.gr που βρίσκεται πίσω από την Dexpo, μας απάντησε σε ορισμένες ερωτήσεις σχετικά με το έργο του και τον χαρακτήρα που διαμορφώνει όλα αυτά τα πράγματα.


Τι διαφορετικό προσφέρει η Dexpo σε σχέση με τις αντίστοιχες εκθέσεις στην χώρα μας και γιατί να την επισκεφτεί κάποιος;

Το Digital Expo καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματολογιών, με αποτέλεσμα να ξεφεύγει από τα όρια μιας συνηθισμένης έκθεσης. Απευθύνεται σε κοινό που αποτελείται από αυτόν που θα έρθει να δει από κοντά τον αγαπημένο του YouTuber, από τον Gamer που θα έρθει να παίξει τις νέες κυκλοφορίες, τον «ψαγμένο» που θα θέλει να δοκιμάσει το VR, τον φοιτητή που θα παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο, το νέο επιχειρηματία που θα έρθει να προβάλλει την δουλειά του, καθώς και αυτόν του τύπου «είδα φως και μπήκα» που σίγουρα θα βρει κάτι που θα τον ενδιαφέρει!

Ποιες είναι οι δυσκολίες του να πλησιάσει κάποιος αυτού του χώρου, μεγάλους χορηγούς, ώστε να καταφέρει να επικοινωνήσει μία τέτοια διοργάνωση και εν γένει να κερδίσει την στήριξη τους;

Πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια της προετοιμασίας της εκδήλωσης, ειδικά με τις οικονομικές συνθήκες της εποχής. Η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας, ενώ ο τομέας του Gaming αναπτύσσεται ραγδαίως. Το Digital Expo βασίζεται σε αυτούς τους δύο τομείς, αλλά αυτό δεν διευκολύνει το έργο μας όσο θα περίμενε κανείς. Έχοντας ως παρακαταθήκη τις προηγούμενες εκδηλώσεις μας, είμαστε σε θέση να επικοινωνήσουμε στις εταιρείες πως η εκδήλωση είναι το ιδανικό μέρος για να προβάλλουν το brand τους. Η πραγματική δουλειά όμως ξεκινάει από εκεί και πέρα, και αφορά τους τρόπους με τους οποίους θα το πετύχουν αυτό. Ξεκινάμε με ένα βασικό πλάνο προβολής της κάθε εταιρείας, το οποίο προσαρμόζουμε στις ανάγκες της, έτσι ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για εκείνη, αλλά και για τον επισκέπτη.

Ποιο κομμάτι της εκδήλωσης ξεχωρίζεις προσωπικά, τόσο ως διοργανωτής όσο και ως «επισκέπτης»;

Το κομμάτι της εκδήλωσης το οποίο ξεχωρίζει είναι ή άμεση επαφή με τον επισκέπτη. Δεν πρόκειται για μια απρόσωπη εκδήλωση, αλλά για μια ευκαιρία που μας δίνεται να γίνουμε ένα με το κοινό. Άλλωστε δεν έχει περάσει πολύς καιρός, από όταν εμείς ήμασταν αυτό το κοινό.

Εσύ, καθώς και το υπόλοιπο team σου, παίζετε video games;

Όπως λένε, υπάρχουν δύο τύποι ανθρώπων, οι «Gamers» και εκείνοι που απλά παίζουν όποτε τύχει. Παλιά ανήκα στη 1η κατηγορία, πλέον λόγω έλλειψης χρόνου ανήκω στη 2η. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το υπόλοιπο team, παρόλο που στην αρχή αποτελούνταν (σχεδόν) αποκλειστικά από Gamers.

Ένα μικρό tease των μελλοντικών σου σχεδίων που αφορούν τον χώρο;

Επέκταση στο εξωτερικό.

Τι θα συμβούλευες κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τον τομέα των video games στην Ελλάδα, σε επιχειρηματικό επίπεδο;

Να είναι έτοιμος να προσφέρει κάτι καινούργιο, καθώς πρόκειται για έναν τομέα με μεγάλο ανταγωνισμό.

Ποιο είναι το σημαντικότερο skill που θεωρείς πως χρειάζεται κάποιος για να αντεπεξέλθει, όταν κάνει μία τέτοια δουλειά;

Επιμονή και προσαρμογή στις καταστάσεις.

Σε μία έκθεση τέτοιου μεγέθους οι αναποδιές είναι αυτονόητες. Πως διαμορφώνεται η ψυχολογία σου, καθώς και των ανθρώπων πίσω από όλη αυτή την διοργάνωση, όταν προκύπτει ένα πρόβλημα, και τι συναισθήματα γεννιούνται αφού αντιμετωπιστεί;

Οι ρυθμοί της εκδήλωσης είναι τέτοιοι που δεν έχουμε τη πολυτέλεια να το βάλουμε κάτω. Αν το πρόβλημα είναι επιλύσιμο τότε θα δράσουμε άμεσα χωρίς πολύ σκέψη. Οι αναποδιές συνήθως αφορούν πράγματα που είναι έξω από τον έλεγχο μας. Τότε απλά το αποδεχόμαστε και πάμε παρακάτω, ξέροντας πως μια αναποδιά δεν θα αναιρέσει όλα τα υπόλοιπα που λειτούργησαν σωστά.

Στο παρελθόν σε έχουμε δει να επιδεικνύεις τεράστια δύναμη και θέληση, σε τέτοιο βαθμό που έδωσες το παρόν σε αντίστοιχη διοργάνωση φορώντας γύψο, χωρίς να το βάζεις κάτω. Τι είναι αυτό που σε παρακινεί και σου δημιουργεί τέτοια επιμονή;

Το ότι σε περίοδο κρίσης και ενώ οι συνομήλικοι μου εγκαταλείπουν την Ελλάδα – πράγμα που δεν κρύβω πως έχει περάσει από το μυαλό μου – έχω καταφέρει να φτάσω σε αυτό το σημείο. Αυτό μου δίνει την ενέργεια που χρειάζομαι για να συνεχίσω.

Ποιος είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος, το όραμα αν θες;

Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως όραμα, αλλά μακροπρόθεσμος στόχος είναι η καθιέρωση και η αναγνώριση των δραστηριοτήτων μας, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.


Η Digital Expo 2018 by Stoiximan θα διεξαχθεί στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου στις 29 & 30 Σεπτεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε εδώ!